SZYBKI KONTAKT

 32 445 72 02

 sklep@pcstore.pl

  Eryk Pacak

  facebook.com/pcstorepl

Newsletter
Gry, technologie, promocje, rabaty , nowości. Zapisz się teraz...
Promocje
Szafa ExtraLink rackowa wisząca 6U 600x600
Szafa ExtraLink rackowa wisząca 6U 600x600
260,00 zł 210,00 zł
szt.
Szafa Rackowa LINKBASIC 19" wisząca 6U
Szafa Rackowa LINKBASIC 19" wisząca 6U
260,00 zł 220,00 zł
szt.
30 minut w VR
30 minut w VR
29,00 zł 26,00 zł
szt.
60 minut w VR
60 minut w VR
49,00 zł 44,00 zł
szt.
Karnet na 4 godziny w VR
Karnet na 4 godziny w VR
179,00 zł 161,00 zł
szt.
Karnet na 8 godzin w VR
Karnet na 8 godzin w VR
249,00 zł 224,00 zł
szt.
Pakiet DUO - 2 stanowiska na 1 godzinę w VR
Pakiet DUO - 2 stanowiska na 1 godzinę w VR
89,00 zł 80,00 zł
szt.
Czas i koszty dostawy

Metody wysyłki

Przesyłka kurierska firmą DHL

Jest to jeden z największych w kraju przewoźników. Wysyłane za ich pośrednictwem paczki są zawsze ubezpieczone oraz prawie zawsze docierają do klientów następnego dnia roboczego od wysłania. DHL umożliwia monitoring przesyłek na stronie internetowej: http://www.dhl.com.pl/

Koszty przesyłki kurierskiej:

- paczki do 30,00 kg – 15zł

- płatność za pobraniem dodatkowo 15zł

Jeśli suma towarów przekracza 30,00 kg lub wartość pobrania przekracza 5000zł dzielimy przesyłkę na odpowiednią ilość paczek i odpowiednio mnożymy koszt transportu.

Bezpieczeństwo paczek

Wszystkie wysyłki wychodzące od nas są dobrze zabezpieczone w fabryczne opakowania, a sprzęt który wysyłamy jest zawsze w idealnym stanie. Zdarza się jednak, że ulegają uszkodzeniu podczas transportu.

Wszystkie przesyłki wysyłane kurierem są ubezpieczone do 5000zł, a przebieg ich transportu w pełni monitorowany.

Zdarzają się oczywiście sporadycznie uszkodzenia paczek, jednak PCStore bierze na siebie wszelkie obowiązki związane z procedurą reklamacyjną. Jedyne co musisz zrobić to zastosować się do procedury poniżej – uszkodzenia w transporcie – oraz pilnie skontaktować z naszym serwisem. W ciągu kilku dni wyślemy Ci nowy sprzęt !

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty zamówionych towarów możliwy jest pod adresem:

sklep komputerowy PCStore
ul. Jagiellońska 9
44-100 Gliwice

W przypadku towarów znajdujących się na magazynie zewnętrznym, klient zostanie poinformowany o dostępności towaru w naszym sklepie drogą mailową bądź telefoniczną

Dowóz

W szczególnych przypadkach, szczególnie przy większych zamówieniach, proponujemy klientom nasz własny, bezpieczny transport. Ustalenia kosztów oraz wszelkich dodatkowych detali dokonujemy indywidualnie.

Uszkodzenia w transporcie i braki w paczkach

Nim podpiszesz pokwitowanie odbioru obejrzyj bardzo dokładnie opakowanie czy nie ma na nim żadnych uszkodzeń lub śladów, które mogłyby wskazywać na złe traktowanie paczki.
Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona - odmów przyjęcia przesyłki, kurier cofnie paczkę do nas, a my ekspresowo wyślemy Ci nowy sprzęt reklamując uszkodzony. Całą procedurę załatwiamy sami, Ty nie musisz się niczym przejmować. Poinformuj nas tylko o tej sytuacji nasz serwis: 032 714 12 17.

Jeśli zauważysz choć najmniejsze ślady zniszczenia opakowania, uderzenia, stłuczenia koniecznie spisz na miejscu z kurierem stosowny protokół szkody, zaznaczając na nim, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, a później koniecznie skontaktuj się z naszym serwisem aby zdecydować o dalszych krokach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl