Newsletter
Gry, technologie, promocje, rabaty , nowości. Zapisz się teraz...
Producenci
Czas i koszty dostawy

Metody wysyłki

Przesyłka kurierska firmą DHL

Jest to jeden z największych w kraju przewoźników. Wysyłane za ich pośrednictwem paczki są zawsze ubezpieczone oraz prawie zawsze docierają do klientów następnego dnia roboczego od wysłania. DHL umożliwia monitoring przesyłek na stronie internetowej: http://www.dhl.com.pl/

Koszty przesyłki kurierskiej:

- paczki do 30,00 kg – 15zł

- płatność za pobraniem dodatkowo 15zł

Jeśli suma towarów przekracza 30,00 kg lub wartość pobrania przekracza 5000zł dzielimy przesyłkę na odpowiednią ilość paczek i odpowiednio mnożymy koszt transportu.

Bezpieczeństwo paczek

Wszystkie wysyłki wychodzące od nas są dobrze zabezpieczone w fabryczne opakowania, a sprzęt który wysyłamy jest zawsze w idealnym stanie. Zdarza się jednak, że ulegają uszkodzeniu podczas transportu.

Wszystkie przesyłki wysyłane kurierem są ubezpieczone do 5000zł, a przebieg ich transportu w pełni monitorowany.

Zdarzają się oczywiście sporadycznie uszkodzenia paczek, jednak PCStore bierze na siebie wszelkie obowiązki związane z procedurą reklamacyjną. Jedyne co musisz zrobić to zastosować się do procedury poniżej – uszkodzenia w transporcie – oraz pilnie skontaktować z naszym serwisem. W ciągu kilku dni wyślemy Ci nowy sprzęt !

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty zamówionych towarów możliwy jest pod adresem:

sklep komputerowy PCStore
ul. Jagiellońska 9
44-100 Gliwice

W przypadku towarów znajdujących się na magazynie zewnętrznym, klient zostanie poinformowany o dostępności towaru w naszym sklepie drogą mailową bądź telefoniczną

Dowóz

W szczególnych przypadkach, szczególnie przy większych zamówieniach, proponujemy klientom nasz własny, bezpieczny transport. Ustalenia kosztów oraz wszelkich dodatkowych detali dokonujemy indywidualnie.

Uszkodzenia w transporcie i braki w paczkach

Nim podpiszesz pokwitowanie odbioru obejrzyj bardzo dokładnie opakowanie czy nie ma na nim żadnych uszkodzeń lub śladów, które mogłyby wskazywać na złe traktowanie paczki.
Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona - odmów przyjęcia przesyłki, kurier cofnie paczkę do nas, a my ekspresowo wyślemy Ci nowy sprzęt reklamując uszkodzony. Całą procedurę załatwiamy sami, Ty nie musisz się niczym przejmować. Poinformuj nas tylko o tej sytuacji nasz serwis: 032 714 12 17.

Jeśli zauważysz choć najmniejsze ślady zniszczenia opakowania, uderzenia, stłuczenia koniecznie spisz na miejscu z kurierem stosowny protokół szkody, zaznaczając na nim, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, a później koniecznie skontaktuj się z naszym serwisem aby zdecydować o dalszych krokach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl