Newsletter
Gry, technologie, promocje, rabaty , nowości. Zapisz się teraz...
Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Kontakt z serwisem 
Skontaktuj się z naszym serwisem - możliwe, że jesteśmy w stanie telefonicznie usunac problem bez konieczności odsyłania sprzętu do naszego serwisu.
Jesteśmy dla Ciebie dostępni codziennie od poniedziałku do piatku w godz: 9:00-17:00
pon numerem tel: 32 445 72 02 oraz email: serwis@pcstore.pl 

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Jeśli konieczna jest wysyłka sprzętu do serwisu - wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
formularz zwrotu/reklamacji
Lub jeśli wolisz sam napisz zgłoszenie reklamacyjne. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu na adres:

PCSTORE
ul. Jagiellońska 9

44-100 Gliwice, Polska
tel. 32 445 72 02 

Uwaga! Jeśli kupiłeś od nas komputer PCS istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że posiadasz gwarancję door-to-door i wysyłki serwisowe odbywaja się na nasz koszt. W celu zamówienia kuriera po odbiór sprzętu skontaktuj się z naszym serwisem.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
formularz/oświadczenie zwrotu

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl