Komputery dla instytucji i biznesu
Co to i czy to dla mnie?

OutosourcingIT to usługa wsparcia Waszej organizacji przez zewnętrzny specjalistyczny podmiot, który przejmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą i zapewnieniem pracy infrastruktury komputerowej. Korzystają z niej zazwyczaj podmioty nie posiadające własnych działów IT a jednak wymagające stałej bezproblemowej pracy z wykorzystaniem urządzeń i infrastruktury IT.

Jakie są zalety korzystania z Outsourcingu serwisowego oraz ASI

  • 01
    Zdalny serwis
  • 02
    Stała gotowość

    do serwisu na miejscu klienta

  • 03
    Konserwacja i czyszczenie sprzętu

    co najmniej raz na 6 miesięcy

  • 04
    Profesjonalne doradztwo

    w zakresie zakupów sprzętowych

  • 05
    Korzystna oferta

    preferencyjne ceny za usługi oraz sprzęt

  • 06
    Dostepność

     zapewnienie dostępności części zamiennych

  • 07
    Jesteśmy dla Ciebie

    zespół specjalistów pracujących dla Ciebie

  • 08
    Zawsze na czas

    własny opiekun, który odpowie na zgłoszenia

Czy to dobra inwestycja?

Decydujać się na rozwiązanie OutsouringuIT u profesjoanlego partnera uzyskasz sztab profesjonalnych specjalistów IT w cenie ułamka wynagrodzenia jednego pracownika. Możesz liczyć na jego wiedzę, doświadczenie i czas, oszczędzając tym sam swój własny i zajmując się tym co najważniejsze w Twojej pracy. 
O potwierdzenie powyższego najlepiej zapytać naszych klientów, którzy na pewno chętnie podzielą się doświadczeniami odnośnie oferowanych przez nas usług. Zachęcamy do przejrzenia naszych Referencji. Na życzenie klienta oraz za pozwoleniem naszych partnerów udzielimy więcej informacji

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

01
Czym się różni czas reakcji na zgłoszenie
od czasu na usunięcie usterki?

Czas reakcji to czas w którym my odpowiadamy na Państwa zapytania telefonicznie lub mailowo. Przykładowo jeżeli Państwu nie działa monitor, kontaktujemy się z Państwem w ustalonym czasie i ustalamy szczegóły usterki (często już na tym etapie problem jest rozwiązany). W przypadku kiedy zdalnie nie da się rozwiązać problemu przyjeżdżamy na miejsce i tam naprawiamy sprzęt lub podmieniamy na zastępczy.

02
Dlaczego wybrać opiekuna, a nie
firmę serwisową?

Zasadnicza różnica między firmą serwisową, a opiekunem jest bezpośredni telefon bez oczekiwania na linii lub rozmową z automatyczną sekretarką. Gwarancja szybkiego serwisu oraz ciągłość pracy Państwa firmy jest dla nas priorytetem podejmując z nami współpracę.

03
Czy sprzęt zastępczy będzie
spełniał wymagania?

Tak, sprzęt który zostanie chwilowo podmieniony będzie przystosowany do wykonywanych prac według wcześniejszych ustaleń.

04
Na czym
polega zdalny serwis?

Od momentu zgłoszenia usterki staramy się rozwiązać problem telefonicznie. Jeżeli nie będziemy w stanie tak rozwiązać problemu, łączymy się z komputerem poprzez program TeamViever, który pozwala nam kontrolować komputer zdalnie przez internet.
 

05
Gdzie można nas znaleźć?

Siedziba naszej firmy znajduje się w Gliwicach, ale świadczymy usługi na całym śląsku oraz rozszerzamy swoją działalność w kierunku małopolski. Zaufały nam już firmy z takich miast jak Gliwice, Katowice, Zabrze, Chorzów, Kraków, Bytom, Rybnik, Dąbrowa Górnicza, Racibórz, Tychy. Chętnie zaczniemy współpracę również w Twoim mieście.

06
Czy to dobra inwestycja?

O to można zapytać naszych klientów, chętnie podzielą się doświadczeniami z Państwem odnośnie oferowanych przez nas usług. Zachęcamy do przejrzenia naszych Referencji. Na życzenie klienta oraz za pozwoleniem naszych partnerów udzielimy więcej informacji

Jak zacząć współpracę?

Zadzwoń i umów się na darmowy audyt. Dzięki szczegółowym danym o sprzęcie jesteśmy w stanie dopasować naszą ofertę pod potrzeby firmy lub organizacji. Przygotowaną ofertę przedstawimy argumentując wybór konkretnego pakietu usług. Wspólnie z porozumieniem z osobami decyzyjnymi sporządzimy umowę, która zagwarantuje, że nasze obietnice zostaną spełnione. Zapraszamy do kontaktu.