SZYBKI KONTAKT

 32 445 72 02

 sklep@pcstore.pl

  Marta 

  facebook.com/pcstorepl

Newsletter
Gry, technologie, promocje, rabaty , nowości. Zapisz się teraz...
Promocje
60 minut w VR
60 minut w VR
49,00 zł 44,00 zł
szt.
Karnet na 4 godziny w VR
Karnet na 4 godziny w VR
179,00 zł 161,00 zł
szt.
Pakiet DUO - 2 stanowiska na 1 godzinę w VR
Pakiet DUO - 2 stanowiska na 1 godzinę w VR
89,00 zł 80,00 zł
szt.
30 minut w VR
30 minut w VR
29,00 zł 26,00 zł
szt.
Telekonferencja

Osobisty doradca klienta | Outsourcing IT | Kompleksowe zaopatrzenie | ASI dla edukacji |
 HELP Desk | Telekonferencje

  

Szanowni Państwo, poniżej przedstawiamy instrukcję obsługi naszego kanału do przeprowadzania wideo lub głosowych konferencji on-line.


UWAGA! Aplikacja nie obsługuje przeglądarki Internet Explorer

Jeśli otrzymałeś adres wideokonferencji, postępuj ze wskazówkami poniżej.
W innym przypadku przejdź do części „Ekran powitalny”

Po kliknięciu adresu zostaniesz przekierowany na ekran telekonferencji.
Nadaj swojemu użytkownikowi nazwę (zwyczajowo imię i nazwisko) jak na rysunkach poniżej

 

 

 

Ekran powitalny (dla tworzących telekonferencję)

1 - Nadaj nazwę swojej Telekonferencji i kliknij "IDŹ" aby rozpocząć

UWAGA! Twoja przeglądarka poprosi o dostęp do urządzeń multimedialnych

2 - Tutaj wyświetli się historia Twoich Telekonferencji, do których w każdej chwili możesz powrócić

 

3 - Menu ustawień audio/wideo

    A - Jeśli dysponujesz kamerą, jej nazwa wyświetli się w tym miejscu

    B - Wybierz jeden z dostępnych mikrofonów

    C - Wybierz głośniki/słuchawki

 

W zakładce Profil możesz opcjonalnie wprowadzić swoją nazwę użytkownika oraz e-mail

Kliknij "Ok"

 

 

Ekran Telekonferencji

 

1 - Nazwa Telekonferencji i ilość uczestników

2 - Twoje uczestnictwo oraz przyznane prawa multimedialne

3 - Podgląd wybranego użytkownika lub Twój (w tym przykładzie użytkownik nie streamuje obrazu)

4 - Dostępni użytkownicy (klikając na użytkowniku zobaczysz jego podgląd)

 

 

5 - Menu prywatne

 

    A - udostępnianie własnego ekranu

    B - "ręka w górę", czyli prośba o udzielenie głosu

    C - czat

 

 

6 - Menu multimedialne

    A - wyciszenie/włączenie mikrofonu

    B - opuszczenie Telekonferencji

    C - wyłączenie/włączenie kamery

 

 

7 - Menu zaawansowane

    A - zmiana widoku jeden użytkownik/wielu

    B - możliwość stworzenia zaproszenia do Telekonferencji, skopiowanie linka i ustawienie hasła

    C - ustawienia zaawansowane

 

 

 

 

W razie problemów z funkcjonowaniem strony lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 32 445 72 02

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl