Zdalne wsparcie IT - abonament






Opis
Umowa z miesięcznym abonamentem
Wybierz ile komputerów wymaga naszej uwagi, sfinalizuj transakcję i postępuj zgodnie z INSTRUKCJĄ
Zdalne wsparcie IT
W dobie pandemii niezwykle trudno uzyskać dostęp do usług. Usługi informatyczne nie są wyjątkiem.
Dlatego rozszerzamy swoją dotychczasową USŁUGĘ WSPARCIA o rozwiązanie opierające się tylko na pomocy zdalnej, za pośrednictwem licencjonowanego oprogramowania TeamViewer, wideokonferencji lub połączenia telefonicznego.
DLACZEGO MY?
- serwis IT i obsługę informatyczną prowadzimy ponad 10 lat
- z branżą informatyczną jesteśmy związani ponad 15 lat
- obsługujemy ponad 1500 komputerów jednostek budżetowych oraz osób prywatnych
- od początku działalności nikt nie zerwał z nami umowy
- naszą wiarygodność możesz zweryfikować przeglądając REFERENCJE zadowolonych klientów
- używamy licencjonowanego oprogramowania TeamViewer zapewniającego prywatność i szyfrowane połączenia
- posiadamy doświadczoną kadrę serwisantów
CO OFERUJEMY?
Zdalna usługa przewiduje dwa warianty w zależności od zapotrzebowania klienta:
- zdalne wsparcie liczone wg ilości godzin
- zdalne wsparcie na podstawie umowy z abonamentem miesięcznym, BEZ LIMITU godzin
Ze szczegółami dla każdej opcji zapoznasz się klikając w odpowiednią usługę
JAK TO DZIAŁA?
- wykup odpowiedni pakiet uzupełniając swoje dane, koniecznie podając nr telefonu
- skontaktuj się z nami w dogodnej porze podając dane, które wprowadziłeś przy zakupie
- po weryfikacji płatności prześlemy Ci umowę abonamentową, której wzór możesz podbrać/obejrzeć poniżej
- zainstaluj oprogramowanie TeamViewer https://get.teamviewer.com/6hfbemx na każdym komputerze objętym umową
- w zależności od potrzeby w trakcie naprawy usterki będziemy mieć z Tobą stały kontakt telefoniczny i oczywiście zdalny z Twoim komputerem
Pakiet 1 | Pakiet 2 | Pakiet 3 | Pakiet 4 | |
---|---|---|---|---|
Ilość komputerów | do 6 | do 12 | do 24 | powyżej 24 |
Zdalny serwis | Tak | Tak | Tak | Tak |
Doradztwo w zakresie zakupów sprzętowych | Tak | Tak | Tak | Tak |
Preferencyjne ceny za usługi i sprzęt komputerowy | Tak | Tak | Tak | Tak |
Czas reakcji na zgłoszenie w godzinach 8:00-20:00 | 4h | 3h | 3h | 2h |
Czas reakcji na zgłoszenie w godzinach 20:00-8:00 | 8h | 7h | 7h | 6h |
Czas na usunięcie usterki | 24h | 24h | 24h | 24h |
Cena abonamentu (miesiąc)* | 299,99zł | 399,99zł | 649,99zł | do uzgodnienia |
Przed podpisaniem umowy zapraszamy do KONTAKTU - rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości!
Pliki do pobrania:
Opinie o produkcie (0)
Oferty mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.
Nie znalazłeś czegoś w naszym sklepie? Skontaktuj się z nami w dowolny sposób i zapytaj o dostępność. Pamiętaj, że nie jest kwestią "czy", ale "kiedy" możemy zrealizować Twoje zamówienie.
Zawsze wychodzimy Ci naprzeciw, więc jeśli przy okazji zakupu komputera i czasu w wirtualnej rzeczywistości chcesz nabyć opony, to nie ma sprawy, ale musimy o tym wiedzieć :)
Nie bój się, na pewno nas nie zaskoczysz!